Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021

 Είμαστε ελεύθεροι στο έρεβος...

Συντάκτης :
Ημ/νία καταχώρησης : 12/07/1997 00:00:00
ΑΔΥΝΑΤΩ να τοποθετηθώ εις τα πέλαγα των σκέψεων (βλέπε "Αυγή" 29 Ιανουαρίου) του συγγραφέως και ασυστόλως πελαγοδρόμου (των εννέα μηνών) Κώστα Σταυρόπουλο.Στρατηγέ μου, καμία αντιπαράθεση δημόσια. Το κείμενο καλό έως δακρύων. Θεσπέσιες οι μαλβινοειδείς ατάκες, νύφης ευωδία για τον "εικαστικό λόγο και χώρο".Στρατηγέ μου, μάθαμε μαχόμενοι αντάρτες βουνών και πόλεων και τώρα ψωνισμένοι Δον Κιχώτες παλεύουμε με ανεμόμυλους και αγέρηδες για την Ωραία Δουλτσινέα. Και η αυλή του ψυχιατρείου αδειάζει. Μείναμε μεταξύ μας εγώ κι εσύ και καμιά δεκαριά ακόμα Σάντσι - Πάντσι και αλληλοσπαραζόμαστε χωρίς καμία προσπάθεια δραπέτευσης.Πάρτο είδηση, γέρο μου. Ούτε τοίχοι ούτε καγκελόφρακτα υπάρχουν. Είμαστε ελεύθεροι στο έρεβος. Και τα όπλα κι οχθροί σκιάχτρα για να φοβίζουν ή ν' απασχολούν τις ιδέες μας. Παιδιά μάνας - εμμονής σου μιας ηλεκτρονικής επανάστασης φοβισμένα από την Ντόλι του Σκωτσέζου που θα φωτοαντιγράφεται εσαεί.Το μόνο που μας απομένει είναι να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως λάτρεις της τέχνης αυτοκαταργώντας ιδιοκτησίες, πτυχία, εγώ, ιδιότητες, έτσι σεμνά και με τόλμη, γέρο μου... Λάτρεις της τέχνης και ελευθερογνωμούντες ποιηταράδες της ζωής μέχρι που να τη ματώνουμε.Για την Οικο-τοπίαΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΦΙΛΗΣ
Copyright © "Η ΑΥΓΗ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 Χρήστος Θεοφίλης Christos Theofilis Visual Artist