MAΡΙΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥ Επιστροφή ενός ροκά της δεκαετίας του 1980
Πρόκειται για τον Χρήστο Θεοφίλη, δημιουργικά αναρχικό, η ζωγραφική του οποίου διέθετε το στοιχείο της μόνιμης αμφισβήτησης.Επειτα από απουσία πολλών χρόνων, με παρουσία έντονη ωστόσο στις συζητήσεις για την τέχνη στο στέκι του στου Γκύζη, αλλά και το blog του στο Διαδίκτυο, που παρακολουθούμε όλοι, ο Θεοφίλης επανήλθε με μια έκθεση στην «Εκφραση». Το γνωστό άναρχα δημιουργικό ροκ πάθος συνεχίζεται με έργα που έχουν λόγο ύπαρξης στον χώρο του εξπρεσιονισμού και στις παρυφές του σουρεαλισμού. Μια έντιμη δουλειά που μιλά για την αλήθεια της εξακολουθώντας να πείθει ότι «τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη», για να θυμηθούμε τον ποιητικό τίτλο της ταινίας του Νικολαΐδη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/12/2007
Πρόκειται για τον Χρήστο Θεοφίλη, δημιουργικά αναρχικό, η ζωγραφική του οποίου διέθετε το στοιχείο της μόνιμης αμφισβήτησης.Επειτα από απουσία πολλών χρόνων, με παρουσία έντονη ωστόσο στις συζητήσεις για την τέχνη στο στέκι του στου Γκύζη, αλλά και το blog του στο Διαδίκτυο, που παρακολουθούμε όλοι, ο Θεοφίλης επανήλθε με μια έκθεση στην «Εκφραση». Το γνωστό άναρχα δημιουργικό ροκ πάθος συνεχίζεται με έργα που έχουν λόγο ύπαρξης στον χώρο του εξπρεσιονισμού και στις παρυφές του σουρεαλισμού. Μια έντιμη δουλειά που μιλά για την αλήθεια της εξακολουθώντας να πείθει ότι «τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμη», για να θυμηθούμε τον ποιητικό τίτλο της ταινίας του Νικολαΐδη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 10/12/2007
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.